Tompok-tompok Tahi Unta!

**MARAH**

Bukan sekali dua dah ni..tapi dah lebih 5 kali aku jumpa benda ni dalam bilik air. Semalam, buat entah ke berapa kalinya, aku jumpa 2 tompok/ ketul darah yang agak besar/ obvious jugak la kalo tengok dgn mata kasar (belum mata halus yg tgk lg tu). Jauh-jauh pulak tu tompok-tompok tu. Ingatkan nak snap gambar tapi tak gamak pulak (eee jijik). Aku pun datang bulan jugak, tapi tak ada la sampai tak perasan kalo darah kotor aku tertumpah.

Aku yang setakat nak buang air ni geli tengok. Aku ni dah la jenis yang tak boleh tengok benda-benda kotor macam tu, so terpaksa la tutup sebelah mata and basuhkan. Haish. Perempuan-perempuan sekalian, jaga la kebersihan diri tu. Tak mau basuh bilik air pun tak pa, cukup la sekadar bersihkan darah kotor sendiri yang tertumpah tu.

**hormatilah rakan kongsi bilik air anda**

2 thoughts on “Tompok-tompok Tahi Unta!

Leave a Reply

